fredag den 1. oktober 2010

Danmarks Radio og muligheder for bedre præstationer

 

ÅRHUS. En tidligere medarbejder og studievært i DR har ordet:

Til gengæld bemærkede jeg, da jeg var studievært, at der var meget lidt fokus fra ledelsen på, hvad jeg lavede. At være studievært på radioen var, dengang jeg var det, meget frit, når først ens programidé var godkendt. Vi holdt nogle få efterkritikmøder, men generelt kunne jeg lave de programmer, jeg ville, med den vinkling, jeg ville. Over den toårige periode, programmet eksisterede, var der nok to-tre efterkritikmøder. Da jeg ikke havde respekt for den chef, jeg fik på halsen efter hædersmanden Jørgen Johansen, sagde jeg i øvrigt bare ja-ja til det, han foreslog, og gjorde derud over intet. Det skete der ikke noget ved.”

Et citat, der vidner om ret gode muligheder for at forbedre præstationen.

TILBUD: Hvis du kan genkende dette fra DIN hverdag, men er i tvivl om forbedringsmulighederne, så er du velkommen på 22 27 50 81. Du behøver ikke arbejde i Danmarks Radio, men du må gerne :-)

Citatet er hentet her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar